Leasing Ferrari Portofino, 4-letniego. Co jakiś czas pomagamy w leasingu luksusowych, sportowych samochodów. Poniższa historia jest dobrym przykładem na to, że można dostać leasing w euro na znaczną kwotę pomimo braku przychodów w tej walucie.
Leasing Ferrari Portofino
Tym razem odezwał się do nas przedsiębiorca zainteresowany leasingiem 4-letniego Ferrari Porftofino za 860 tys. zł netto.
Interesował go leasing w euro. Oczekiwane warunki:
- 10-15% opłaty wstępnej
- 5 lat
- wykup 30%.
Jak sam powiedział: “Nie mam na razie przychodów w euro, ale mogę je generować w trakcie umowy. Mam możliwość podpisania umowy z dotychczasowym kontrahentem w tej walucie.”
Wcześniej starał się o leasing u swojego dotychczasowego leasingodawcy. Otrzymał zgodę, ale na leasing w złotych. A w tym czasie leasing w PLN był 2 razy droższy od leasingu w euro. Przy tej cenie zakupu robiło to ogromną różnicę.
Ponadto leasingodawca oczekiwał minimum 20% wkładu własnego. Klient postanowił więc poszukać alternatywy i tak trafił na nasz tekst o leasingu w euro. Po jego lekturze zlecił nam zajęcie się sprawą.
Organizowanie leasingu na Ferrari
Na początku wyselekcjonowaliśmy firmy leasingowe, które mogły podołać zadaniu, czyli udzielić leasingu na Ferrari w euro pomimo braku przychodów w tej walucie.
Następnie wskazaliśmy najlepszą ofertę i skompletowaliśmy dokumenty. Wśród nich również oświadczenie o planowanych przychodach w euro po uruchomieniu leasingu.
Po 2 dniach uzyskaliśmy zgodę na udzielenie leasingu z wpłatą 15%, pod warunkiem, że wycena potwierdzi wartość Ferrari. Warto nadmienić, że wycena jest standardowym wymogiem w leasingu używanych przedmiotów. Rzeczoznawca potwierdził, że samochód jest wart swojej ceny.
Nie było więc przeszkód do zawarcia umowy leasingu.
Leasing Ferrari – ubezpieczenie i spread
Były jeszcze 2 istotne czynniki ściśle związane z leasingiem Ferrari – koszty ubezpieczenia i koszty przewalutowania.
Sprzedawca samochodu początkowo planował wystawić fakturę w PLN, ale po rozmowie z Klientem zaoferował przewalutowanie na euro po kursie 5 groszy powyżej kursu średniego NBP.
Zaproponowaliśmy kurs negocjowany leasingodawcy – 3 grosze powyżej kursu średniego NBP. Ostatecznie wynegocjowaliśmy przewalutowanie po kursie 2,5 grosza powyżej kursu średniego NBP.
To przełożyło się na blisko 5 tys. euro oszczędności (2 raty leasingu gratis). Sprzedawca wystawił fakturę w złotówkach, a leasingodawca przewalutował na euro.
Ważne były także koszty ubezpieczenia komunikacyjnego. Zależą m. in. od rodzaju i wartości pojazdu, a także formy prowadzonej działalności i (w przypadku JDG) posiadanych zniżek.
Standardowa oferta od wartości netto + 50% VAT kosztowała około 35 tys. zł. Po uzyskaniu dodatkowych zniżek i deklaracji montażu GPS, jako dodatkowego zabezpieczenia antykradzieżowego, obniżyliśmy koszt ubezpieczenia Ferrari najpierw do 26 tys. zł, a ostatecznie do 23 tys. zł.
Finalnie klient zawarł z naszą pomocą umowę leasingu Ferrari na korzystnych warunkach. Nie zdecydował się na indywidualne tablice rejestracyjne.
.
Leasing na Ferrari i nie tylko – oferta Leason
Szukasz dobrej oferty leasingu na samochód?
W takim razie czekamy na Twój kontakt.
Nasza oferta:
Doradztwo leasingowe – aby zmaksymalizować odliczenia podatkowe z leasingu
Ubezpieczenia komunikacyjne OC AC NNW.
Ponadto oferujemy:
Opinie naszych klientów dotyczące leasingów samochodowych:
Sprawdź więcej opinii o Leason w Google (link):
Sprawdź nasze referencje (link).
.
Wpisy powiązane tematycznie:
Leasing Porsche Cayman GTS (case study)
Leasing Porsche 911 Carrera dla fryzjerki na karcie podatkowej
Leasing Porsche 911 Turbo S dla młodej spółki zoo
Leasing w działalności jednoosobowej
17 stycznia 2023